CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

seoul garden again....


seoul garden again.....heheheh...27/12/2010 ade date wif my gf lg....SUZIYANA MISNI...huh...
pagi2 da dpt msg dr En Ariff Yusoff saye "baik2 jalan sayang"
wah...aty lagi bunga2...huhuhuhu... msg kuji....

aq : ji jd ark??
kuji ; jdi2..confm2...tp x de crdt....

ok besiap la ala kada....then..'mak anta orang'...mak anta kat bustop dpn umah...ok tunggu punye tunggu...tunggu la...bas ampai...ok naik n terus menuju ke destinasi.....haty suda bebunga2 nak jmpe kekasy aty.....huhuh...ok smpai dlm kol 12 leby...cl kuji...dy da smpai..plan ary ni mmg nak mkn seoul garden....sbb da lame sngat mengidam ni...huhuh...ok g kat seoul garden..tup2!!..full ok!!..F.U.L.L!!...pergh...da la lapa...mmg menguji kesabaran la..hahahah...ok ketorg pon masuk list waiting...ish2....lapa la...jalan2 ar...misi ary ni nak carik beg...biase ar..sem baru..beg mst baru...hahahah..pmpuan la katekan..wee~..ok pusing2 satu cs tu carik beg....carik punya carik x jmpe jugak...perut suda lapa ni....

aq : ji nak tunggu seoul garden gak ke
kuji : ok2 kite tunggu smpai kol 1.30...kalw x de kite mkn tmpat lain k...

wahhh!!..tunggu lg..mcm da x than je...ok g mkan roti kegemeran...AUNTIE ANNE...perghh,,,almond ok...sedap nak mampos..hahaha...x taw la sedp sbb da lapa gle kan..huhuhu...beli coll blog plak pas mam auntie anne......ok saye minum 1 1/2 cool blog..kuji minum 1/2 je...=..=' hyesh kuji2!!....da kenyang air.....ok da kol 1.30...gerak seoul garden..naseb baik da ade kosong...weee~...sedap2....



tomyam...!! 


eskem kuji...ABC dyla...


ni namenye jagung tomyam kuji!!...hahahah 


bola2 daging...paberet beb!!!


pergh..mkan smpai juling kuji.....;))


perghh...c pelahap...


hahaha...kuji ooooo00..

lepak kat seoul garden smpai kol 4.30 k..hahaha...dari kol 1.30 smpai kol 4.30 k..hahahahahah gle ar...mkan smpai nak pecah perot wa ckp lu..hahahahaha.......ok syg...nnt kite date agy k..=))....

Saturday, December 25, 2010

bosan

lame rasenye x update blog...sjk last blog ary tu....heheheh......x taw la nak cte sal pe lg...em2....ok2 cte sal tmpat kj nak....ok saye bekerja sebagai seorang operator di sebuah kilang tempatan!!...wah,.,,x ley blah..bekerja ke.,,,boly la dikire kan....emmm ala...cm x best je topic ary ni....emmm..tuka2 la.,...nak cite sal ap ek...urmmm kjp la pikir dulu...nnt da dpt topic update lg ok...heheheheheheheh

Sunday, December 5, 2010

extremly appy ok..

x taw la nape apy sngat...myb sbb da lame x jmpe kot share2 cte share2 mkan share2 muvie....apy  sngat2 okey!!....x kesah la balik kne marah pon...x pe..jnji dpt jmpe sayunk ku sorunk ni........ehem3 SUZIYANA MISNI...terime kasih ye wat sy appy ary ni......=))





Tuesday, November 30, 2010

im in luv..

ok skunk ni mmg da x ley tdo da...da jatuh chinta...ok2...dengan sape...???...tunggu...mmg da lame gele minat kat dy.....ad sape2 boly tolong x..hahahaha...
ok saye jatuh chenta dgan mamat bernama ASMARA!!!...hahahaha...ok can someone??
hahhahaha...skunk ni mase mase update ngah mengadap muke kekasey aty kuh..ASMARA...ary ni episod last la..pas ni da x dpt tgk asmara kuh ini..hahahahahah


Sunday, November 28, 2010

sayang dyer...

kebahagiaan dalam perpisahan...wah..mcam lagu shahir sudah...hahahahah...kelakan kan hidup ni...karma...sometime up n sometime down....ok2...sbenaye bkan nak cte pasal karma..nak cte sal someone that stole my heart..huhuhu..kelaka la plak bunyinye....tp da suke kan..nak wat cm ne.....awak2...awak mmg pandai curik aty sy la...abis sy x de hati da kene curik ngn awak.....hahahaha....kalw dy bace ni mst senyum2 kan awak....hehee.......ok2 back to story.....nak update smalam...tp pnat la plak..pnat wat pe tu x taw la..heheheheh...smalam dy da janji ngan saye nak amik saye...kol 11..tp tunggu punye tunggu x smpai2 jugak...da siap da ni...bau wangi smpai umah makcik bedah da......tapi....x sampai jugak....org cl x angkat...msg x balas....risaw ni..kot2 otw ade pe2 ke....ok sknunk da kol 1.30.....sy cl....x angkt lg.....da kne baling sekli da fon ni...sory ye "en fon"....heheh....tup2 dpt msg..."jup lg sy smpai"..wa...bebunga2 da aty ni....mcm nak terbang je..hhuhuhuhu....ok tunggu lg........tunggu...tunggu...n tunggu....ok da kol 3.... aq da bengang..ok tuka baju da..ok cuci da mekup tebal2 tu...ok pakai baju tido balik da.....ttb msg bunyi lg.....

dye : sy da nak smpai
sye : sy x nk kua
dye : sy blanje mcd k
sye : X NAK KUA!!
dye : ok2 x nak kua pon jmpe skjup...nak bg barg.....

5 mnit pas tu dy smpai dpan umah.....mule2 x nak kua...mak marah ye.....mak ckp..."dy da jaoh2 amik awak..awak x nak kua..."..kan da kene..ok2 aq pon besiap...ala kada je...nak g mcd je kan....ok kua rumah....bukak paga...wat muke ketat..masuk kete...........

sy : ok nape lmbt
dye : td g repair aircon kete..cian awak naik kete sy panas nnt

lalala....~.~ aty da bunge2 balik....huhuhu....smpai mcd....makan2..lepak2...bual2...ktawe2....huhuhhuh...awak ni kelaka la......sakit perot sy kalaw kua ngn awak...huhuhuhuh...ok da bis mkn nak balik la pulak....ala....ujan punye la lebat......ok masuk kete...ade beg kat bawah sit..dy ckp..'tu tok awk'...ekeley...cm tu je nak bg...huhuhuhu....x romentik lgsung..hahahaha...x pe la...sy pon amik...tnye la...ap ni....heheheheh..padahal.....mcm da agak da ap tu...dy ckp..."nak suprise bkk kat umah ok"..ok x bukk la.......smpai je kat umah...terus berlari cari mak ngn nisha kat atas...ngah borak2......ok2...."MAK DAPAT NI.."...terus je bukk dpan mak ngn nisha...guess what....dpt bangle ok!!!...
ade lup2 lg gtu..hahahahaha...kelaka la...then suro la mak pkaikan.....aq pon mcam orang jakun da......mentang2 la ade loceng..hahahahahah.....habis satu rumah aq bising ngn loceng tu...x berhenti2 bunyi..hahahaha...exited dapat bangle first time......mak ckap " abis lah ade orang angau kat umah ni" hahahah..mungkin btol kot..aq angau.....huhuhu....ok ni banglen ye.........




p/s : tok awak...tengs ea...sy suke....sayang dye...^^

Tuesday, November 16, 2010

Monday, November 15, 2010

Aishiteru!!

what is in the past is already past. Everyone should be given a new chance to create a new happiness. i couldn't be more happier than this !!!!
Aishiteru!!




Saturday, November 13, 2010

Teenage dream

You think I'm pretty
Without any makeup on
You think I'm funny
When I tell the punch line wrong
I know you get me
So I let my walls come down
Down

Before you met me I was a wreck but things
Were kinda heavy
You brought me to life
Now every February, you'll be my valentine
Valentine

Let's go all the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me Feel
Like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

We drove to Cali
And got drunk on the beach
Got a motel and
Built a floor out of sheets
I finally found you
My missing puzzle piece
I'm complete

Let's go all the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me
Feel like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back

I'ma get your heart racing
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight (tonight)

You make me
Feel like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

I'mma get your heart racing
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight (tonight)

Thursday, November 11, 2010

exited

ehem2.!!...lame x update blog rasenye...huhuhu......skunk ni sedang bedeba2......x saba pon ade....takot pon ade...nak tunggu tarikh tu...heheh...kelaka pon ade rasenye,,,,hehehehe,,,mcm mane nak ckap kan perasaan ni...heheheh....malu la plak nak ckap....huhuhuh.....ape perasaan tu pon x tau...kenape dan mengapa tiba2..hahaha....urmm,,,tunggu update seterusnye yerk nape aq jd cm ni....nak tunggu tarikh ape sebenaye tu...kn2...hahahahah....daaaaaaaa

Thursday, October 14, 2010

critical

buzz2!!!...sekarang ni minggu ataupun bulan yang parah untuk aq .... kenape..???..korang tau kenape...x tau kan... aq lg lah x tau kenape.....huhuhu...sebenaye...exam da dekat...final...!!!!...aduh....susah ni...parah ni....mati ni...da la agak2,,,ape ek yang belaja sem ni...hahahahah...aq pon x tau...hahahahah...susah kna...mcm mane nak blaja ni....wuuuu~......cyakok2 dyla.......semoge bejaye...!!!!!..kpd gengz2 sume...cyda..nana...gud luck gak....hope sem ni kite gempak lg!!...^^....kuji..ana..yaya...lynn ...korunk pon ngh final kan....gud2 luck ye......cyok2!!...ngn semua dak2 class ACD4A1.......gud luck sume...ngn sume yang mengenali.............emm kpde c DYER... sy akan buat betol2 tok awak ye...!!!!......^^..hope awak tau....

excident!!!!

ehem2...lame agknye x update blog ye..huhu...maap ye sume....ak bercelaru sekarang ni dengan keadaan semase yang x berapa nak betol sangat ni......baru2 ni denga kes yang bas express yang terok sekarang ni...mmg agak mengecewakan...aq ni dah la salah seorang pengguna tetap bas express....ble denga berita tu..ada jugak yang terase nak balik jb  jalan kaki...!!!!!..hahahah...agak kelakar ye....dari segamat ke jb kalan kaki???...agak mustahil di situ....hope sepanjang menggunakan khidmat bas express ni x de la berlaku sebarang perkara yang x diingini...kepada magsa2 bas experss..takziah............

Tuesday, September 28, 2010

ketidakmaluan

emm..kenape ye ngn x malu..adakan kerana aq x malu atau x tahu malu..atau pura2 malu..atau aq yang mmg x de kamaluan .. atau korung yang x malu..hahahaha...emmn sebenaye nak ceritakan yang aq ni wat kj yang palig x malu sekali..nak tau ape..korunk tau ap...x tau kn..aq??..aq pon x tau..hahahahah...ok2 back to basic aq punye la x malu pg ajk X kekasy aty caple balik..malu kn..mmg aq x tau malu..tp yang sedynye..dy TOLAK aq!!...lagi sekali malu..wuuu...T-T...emm aq dengan niat yang sangat baik .. ingat nak ajk dy pg jalan same..coz mgu ni bfdy dy..aq da susun plan baik2 punyer..mule2 nak sewe kete..konon nak buat dy suprise..tp nseb baik blm lg sewe..pas tu da paln da nak pg mane...iaitu..WONDERLAND melake..!!..aq memalukan diri untuk bertanye kabar kat dy...intro kene baik beb!!..hahah..pas tu mule strt cte sal bufdy dy... tp lg sekali aq dimalukan..kerana telah ditolak lagi sekali untuk menemani dy mase bfdy dy.....hahahahah..macm mane dy tolak aq...urmm..tu biala jd rahsie aq ng dyer je..padan muke kan...tu la orang da x nak..dy yang tersorong2..tp aq x kesah...mule2 tu sdy la gak..tp da lame2 ble mme2 aq sume ad..aq da x eran da ngn KO!!..ok2.....aq x nak la.....lu bly angkat kaki lu dari idop wa..ok..wa pon x nak dok dalam aty lu lg....setelah puas aq dimalukan..pas ni aq akan menjadi seorang yang sangat x malu..kenape??..kenape aq jd mcm tu..sebb aq mmg X MALU!!...hahahahah

Monday, September 13, 2010

ehem2!!!
lame rasenye x update blog....
emm..
blm telmbt kot nk ucp selamt ari raye...
maap zahir batin ye
kpd sume yg mgnali....

Tuesday, August 24, 2010

saye sayang mereka.....
=))
wink2!!
x saba nak jmpe......

Saturday, August 14, 2010

semakin pening ngn blog ni
saye x suke!!!
huh!!
tp biakn la wat sementara waktu ni....
ubah2 angin...

pening!!

Saturday, August 7, 2010

bodo sey.........
ahahahaha
nk update blog pon x pandai ....
huhuhu..
maap ye...blog saye agk berserabut...
ad mase nnt baru update semula ye....

Saturday, July 24, 2010

sedang mengupdate blog mggunakn fon nana
oleh kerana terlalu bosan
mendenga crmah encik yg sngt membosnkn..
Dah la en ni td tkntoi vdio hentai..
Dah la kt leppy dy!
Wt malu je..
Ceh..pdahal ngh cte sal buang2 bby,
ad ke patot.. Ceh..
Merepek je lectre ni!!
Ad ke owg nak dga dy ckp sdgkn dy pon tgk hentai?! Wtf!!
Yg x bly blah pas kntoi tu bly plak nk tsengeh2.. Lg skali fUck!!!

Monday, July 12, 2010

semakin baik ngn yayunk ku......
aq sayunk ko....^^

wink2!!...

yeah,,!!,,,bly comolot lg,,,hahahahahah
(3)

hahahaha....

x taw la cm ne lay baik...ttb jew...
huhuhu......

saye sayang awak SUZIYANA MISNI!!!


lurve ajim

Friday, July 9, 2010


aq rase sangat sedy sekarang ni....sedy sangat2.................................................................................................................. emm... aq cme tnye je ko bgtw ape kt membe aq,,tu pn nak terase...aq ni yang ko ckp ko da x kenal aq lg...x terase ke,,,,kenape ko ckp cm tu...urmmm....aq caye kat ko...tp ko yang salah sangke...aq tnye je..........yang paling aq sedy sekali ko ckap ko da x kenl aq.....emmm...ok la kalw mcm tu...terima kasih ye......SUZIYANA MISNI,,,!!!!



lurve ajim

Friday, July 2, 2010

projek ary ni

kne wat muffin ar.........

sbbnye da jnji ngan my mak....

hahahah...

kan da kne wat...........

bahan2 seperti yang dirancang.........

muffin bluebery !!!!!!!!!...wah....x bly blah...!!!...

ok2...ni la hasilnye................

jeng3!!!

1

2

3

4

5

siap...hasilnyer...

mak kate.....manis sangat2!!..hahahah

ok la...semanis owg yang buat...heheheh..just joke..^^'

lurve ajim

Thursday, July 1, 2010

projek ary ni

esok nak ua ngn kuji......
so nnt update lg ea pe jd...hahahaha

daaaaaaaa

lurve ajim

Wednesday, June 30, 2010

pengalaman ngeri !...

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.





Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi saya tidak mahu. Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang. Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit "Adoi!". Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri. Feri itu terbelah dua. Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting Highlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu. Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi.





Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris. Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cubamenyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.





Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.


lurve ajim

projek ary ni

ary ni...rancangnye nak wat muffin..

ceh...
hbahahahah

pas wat muffin ,,,,

kne basuh kasut pl;ak....

untuk dibawa pulag ke segamat...

hahahahah...

ok...see yaa...

t update lg pe haslnye....

skunk nak mandy dulu...hahaha

caw cin cw


lurve ajim..

japun

mcm sdy je td tgk game jepun main
ala paraguay menang penalty jew,,,,
ala...  
x pew jepon...nex time wat yang tebaik...
walaupon aq x sokong jepun...
tp ble tgk ramai2 nges...
ttb aq pon nak nanges...hahahah
x ley blah.....

aq mcm beye2 tgk world cup taon ni...

kumpulan terget juare aq ialah

germany!!! 

yeah!!...idop pdosky!!...idop klose!!

aq suke tgk klose...

abb setiap kali match dy mst tight in baju..

smart lol...!!

pemain germany berjesi no 11 itu peberet saye!!!



lukas podolsky pon encem gak..berjesy no 10.....hahahah



0zel pon same...



philipp lahm pon same....
c katek kesayangan ku....hahahah
dy capten germany!!!...
sunguh shumill!!!



sume la encm...


hahahahah

yeh2!!! idop germany!!!

Sunday, June 27, 2010

Wasiat NABI MUHAMMAD S.A.W. MESTI BACA!!!!!
ni adalah benar... sila baca sehingga habis... dan tlg sebarkan kepada seberapa byk org Islam yg boleh...
Assalamualaikum...... Warahmatullahi Wabarakatuh
ini adalah surat wasiat dari penjaga makam
Nabi Muhammad SAW iaitu Sheikh Ahmad
Maeine (Saudi Arabia).
pada suatu malam ketika membaca Al-Quran di
makam Rasulullah SAW.
selepas membaca lalu
hamba tertidur, dalam tidur hamba bermimpi
didatangi Rasulullah SAW lalu bersabda kepada
hamba, dalam 60 000 orang yang meninggal
dunia di zaman ini tiada seorang pun yang
matinya dalam keadaan beriman.
(a)isteri tidak mendengar kata suami.
(b)orang kaya tidak lagi bertimbang rasa.
(c)orang tidak lagi berzakat dan tidak membuat
kebajikan.
Oleh itu wahai Sheikh Ahmad, hendaklah kamu
menyedarkan kepada orang Islam ini supaya
membuat kebajikan, kerana hari
penghabisan(......Qiamat) akan tiba di mana
bintang akan terbit dari langit, sesudah itu
matahari akan turun di atas kepala.
PESANAN HAMBA INI
(a) berselawat - untuk junjungan Nabi kita
Muhammad SAW.
(b) bertaubatlah - dengan segera sementara
Pintu Taubat masih terbuka.
(c) Bersembahyangla......h
(d) berzakat - jangan ditinggalkan.
(e) Menunaikan Fardhu haji - bila
berkemampuan.
(f) Jangan menderhaka kepada kedua ibu
bapa.
UNTUK MAKLUMAN
1.
seorang saudagar dari bombay telah
menerima surat ini dan beliau telah mencatak
sebanyak 20 salinan dan mengirimkan kepada
orang lain, dia kemudiannya dianugerahi Allah
dengan mendapat keuntungan yang besar
dalam perniagaannya.
2.
seorang hamba Allah telah menerima surat
ini tetapi tidak mengendahkannya...... dan
menganggap wasiat ini palsu, maka selang
beberapa hari kemudian anaknya meninggal
dunia.
3.
Pada tahun 1977 Tun Dato Mustapha bekas
Ketua Menteri Sabah menerima wasiat ini
kemudian mengarahkan setiausahanya
mencetak sebanyak 20 salinan dan
menghantarnya kepada orang lain, maka
selang beberapa hari kemudian dia telah
mendapat hadiah dari kebajikan masyarakat di
malaysia timur.
4.
tan sri ghazali jawi, bekas menteri besar
perak secara tidak langsung dipecat dari
jawatannya kerana apabila beliau menerima
wasiat ini beliau terlupa mencetak 20 salinan
untuk disebarkan kepada orang lain tetapi
beliau telah menyedari kesilapannya lalu
beliau mencetak semula wasiat ini dan
mengirimkannya kepada orang lain, beberapa
hari kemudian beliau telah dilantik menteri
Kabinet Perdana Menteri.
5.
Zulfikar Ali Bhuno telah menerima surat
wasiat ini dan tidak percaya akan
kebenarannya juga menganggap palsu lalu
membuangnya ke dalam tong sampah.
seminggu kemudian beliau telah dijatuhkan
hukuman pancung sampai mati.
6.
di Terengganu, seorang pekerja bengkel
kenderaan telah menerima wasiat ini dari
pengirim yang tidak dikenali yang datangnya
dari Perak lalu beliau membuat sebanyak 20
salinan seperti yang dituntut.
Alhamdulillah dia
dianugerahkan oleh Allah seorang gadis
berakhlak mulia seperti yang dituntut oleh
Islam.
baginya anugerah ini paling agung dan
tidak ada tandingannya.
7.
Di Terengganu juga, seorang hamba Allah
telah menerima surat ini dari orang yang tidak
dikenali tetapi beliau tidak mengendahkannya
dengan mengatakan ianya bohong belaka dan
sengaja mengada-adakan untuk menakutkan
orang yang membacanya.
Beberapa hari
kemudian dia telah mendapat penyakit ganjil
dan penderitaanya amat menyedihkan.
setelah
tiga minggu mendapat rawatan rapi di hospital,
penyatkitnya sukar juga diubati oleh doktor.
Akhirnya beliau teringat akan wasiat ini dan
mengedarkannya kepada orang lain.
Semingu
kemudian barulah beliau beransur sembuh
sehingga sekarang.
Banyak lagi contoh-contoh orang yang
menerima wasiat ini tetapi tidak
mempercayainya dan tidak mengedarkannya
atau menyampaikan kepada orang lain.
dimana
mereka mendapat malapetaka.
setelah
kejadian yang menggembirakan dan
menyakinkan ini anda jangan lupa
menyampaikan 20 salinan wasiat dalam masa
96 jam dari masa anda menerimanya. InsyaAllah anda akan memperolehi sesuatu
dari YANG MAHA KUASA dengan penuh keyakinan pasti ia akan menerangi hidup anda dengan nikmat kebahagiaan hidup. ISNYAALLAH.
PERHATIAN
setelah membaca wasiat ini hendaklah ditulis atau dicetak dan disampaikan kepda orang lain sebanyak 20 salinan. sekiranya telah dilakukan anda akan dianugerahkan sesuatu nikmat atau hajat anda akan dikabulkan oleh ALLah.
kata sheikh ahmad lagi. jika apa yang hamba katakan ini tidak benar, biarlah hamba mati dalam kekufuran dan hamba tidak mendapat perlindungan dan syafaat Rasulullah SAW naaauzubillah. oleh itu hendaklah ditulis atau dicetak dan disampaikan kepada orang lain.
insyaAllah dalam masa 2 minggu anda akan berolah kebahagiaan dan ingatlah lakukan ini dengan hati yang ikhlas dan janganlah diabaikan atau dibiarkan
TLG SEBAR KAN KPD UMAT ISLAM.... SEBAR KAN 20 WASIAT NI KPD UMAT ISLAM.......
(WALLUHUALAM...)

Wednesday, June 16, 2010

tunang!!


dedek tunang..!!!!!!!!!!!
wa jd fotogrper ar bhai..hahahahah

diantare shot2 aq yang ok larh...
heheheheh....















Friday, June 11, 2010

cup cakes wa!!

ary ni...
pg2 bute mak da kejot aq..

dila2 bgan!!
tolg mak buat kek..
mak nak bg dedek mase dy tunang...

aq??..kene la tolong......(︶︹︺)hemmmm


mule2 ader ar mak tolong sket2,,,
last2...aq yang wat sampai abish...
huh...hampeh...=.="

bahan2 seperti yang dirancang....


Ingredients
• 1  3/4 cup cake flour (see tip)
• 1 cup sugar
• 1/2 teaspoons salt
• 2 1/2 teaspoons baking powder
• 2 large eggs, separated and whites beaten until stiff
• 1 teaspoon vanilla extract
• 1/2 cup orange juice
• 1 stick of butter, softened
Orange Cupcake Recipe Directions
Combine butter, sugar, egg yolks, and vanilla in a mixing bowl.  Cream these ingredients together thoroughly. 
Mix flour, salt, and baking powder together in a separate mixing bowl.  Add dry ingredients to creamed ingredients 1/3 at a time  alternating with adding portions of the orange juice to the creamed mixture. 
Fold in beaten egg whites.  Spoon batter into cupcake liners until 1/2 full. 
Bake in a 350 degree preheated oven for 15 minutes or until a toothpick inserted in center comes out clean.
Cool cupcakes completely before frosting with Orange Icing.


mcm ni la ingredients dy ngn cara2 nak wat...


tepung yang digunakan....gaul punya gaul....
jadilah ini plak......
 sebelah bowl ni pengayak tepung.....




ni doh yang da siap....
kne masukkan dalam plastik supaye senag nak picit2 masuk dalam cup.......

mula lah proses picit memicit...hahahah
hasilnya....jeng3!!...jd la cm ni....



alal.....shumillnye...cup cake aq...hahahaaha....
oleh kerana terlalu shumell...aq amek dari sudut sisi...hahahahah



kan..shumell kan.....=)


masak la dlm oven.....




hasilnya...jeng3!!!









hahahaha....


sekian....
ni la kj aq time cuti sem nih...

dpt la 30 hengget upah wat kuih.....


(╯▽╰)